Terasta salon halısınıyıkayayım dedim eskiden kalma lekeler var hepsi boya lekesi aslında parmak boya falan
Dün beyaz sabun ile köpükledim bıraktım sabah güneş gördü hatta leke çıkarıcı falan da döktüm
Bugün bir duruladım tekrar köpükledim bu sefer çamaşır deterjanı döktüm fırçaladım stop leke çıkarıcı sprey sıktım halı şampuanı döktüm yine köpükledim yarın yokayacagım ama lekelerin bazısı duruyor kesin çözüm diyebilecek biri var mı