tugceeeee478_ 2 ay 23 günlük bıngıldak kapanmış dedi takip edicez dedi bu durumu yaşayan var mı Bi sorun oldu mu kızlar
tugceeeee478_ Mhacer baş çevresi kontrolü yapılıyor her ay Bi sıkıntı yok şuan baş çevresi büyüyorsa sıkıntı olmuyor sizin durumunuz ne oldu 3 ay olmuş uygulamayı silmiştim şimdi görüyorum
Mhacer Çok şükür hiçbir sıkıntı olmadı. Baş çevresi normal bir şekilde büyüyor. Fakat bir yaşına girdik boyumuz persentilin çok altında kalmış 69 cm. Muhtemelen onun bıngıldağıyla bir alakası yoktur.
yzerdem Merhaba,bizde 3 ay 2 günlüğüz aynı durum bize de söylendi 3 hafta önce. Beyin ve sinir cerrahiye de gidin dediler. Kafa ölçümü gayet iyiymiş her ay ölçüme devam edilecekmiş. Takipteyiz🥹