Hndsmom Kızım 1 yaşını geçeli 2 hafta oldu. Ama sadece 2 tane alttan dişi çıktı . Zorlayıcı süreç olmadı , kaşıkla yemek yedirirken çıkan sesten anladım dişinin çıktığını ama başka da çıkmadı. Doktora götürmeli miyim acaba?
Lindammm Hndsmom normaldir bence Benimki de bir yaşında hiç dişi yok daha bu gün hemşireye sordum normaldir dedi
bisenakillisinzaten Hndsmom hayır ne alaka niye goturceksin ki doktora. Çok normal. Bizde ilk dişlerimizi bir yaşında çıkardık
Sinemkaan25102022 Hndsmom d vitamini düşük belki ondan geç Birde babası geç çıkarttıysa genetik olabilir Benim oğlumda 1 yaşında çıkardı sonra devamı geldi çok şükür
Ogibuse Hndsmom her bebeğin diş çıkarma dönemi farklıdır bazıları 4 ayken başlar çıkarmaya biz 9. Ayda başladık 1 yaşındayken 7 dişi vardı arka arkaya patlamaya başladı şuan 15 aylığız 12 diş var sizinde demekki hepsi birden çıkacak korkmayın 1 yaşında hiç diş çıkarmamış bebişlerde var ❤️
Hndsmom bisenakillisinzaten doğrudur canım ya instada biri paylaşmış 10 tane dişi var azılarla beraber diye. Benim kızdan küçük bi de o yüzden şaşırdım
binnur64 Hndsmom 1 yaşa kadar hiç dişi olmazsa o zaman bakıyolar, 2 dişi çıkmış zamanla diğerleri de çıkar