Ben 3 yaş için başvuru yaptım ancak çalışmıyor olarak başvurdum. Önümüzdeki günlerde çalisma durumum var. Acaba bu sistem gelir durumunu mu öncelik alıyor? Eğer o şekilde ise çalışma işini erteleyecegim. Yada çalışan anneye öncelik mi tanınıyor? Bilgisi olan varsa cvp verebilir mi. Eşimde şuan işsiz zaten ancak üzerimizde ev var. Yani çalışmaya başlasam mi yoksa beklesem mi sonuclanana kadar çok arada kaldım hangisi benim için faydalı olur