Herkese merhaba. 8 aylık oğlum var. 4.aydam beri bestiron kullanıyorduk.Bugün kan tahlili verdik. Doktor kan değerleri iyi, demir ilacı kullanmayı bırak dedi. Benim bildiğim 1 yaşına kadar kullanılıyor. Sonradan aklıma geldi, doktora da soramadım. Bir fikri olan var mı?