gencanne30 Dört aylık olmak üzere bir bebeğim var siz bu aylarda gün içerisinde neler yapıyorsunuz nasıl oyalanıyorsunuz?
kahvekolik_ Oyun halisi, zipzipina oturtup oyaliyorum kitap okuyorum bazen kendi haline birakiyorum kendi kendine alissin diye, bahceye cikariyorum hava guzel olursa.