Kızlar merhaba
Bebeğim bezini açar açmaz elini pipisine götürüyor
Geçenlerde pişik ve isilik oldu, kaşınıyor diye düşündüm ama geçti hala yapıyor, keşif dönemi mi oluyo diye baktım ama erken sanırım. Acaba enfeksiyon vs mi var? Deneyimi olanlar yardımcı olabilir mi