Bebeğim bir yaşında 8.500 kilo moralimi çok bozuldu sağlık ocağındaki hemşire de bir kilo eksik dedi bu gün
Hiç yemek.yemiyor istemiyor iştahı yok
Anne sütü alıyor
Ne yemek yapacağımı şaşırdım artık ona
Yemiyor off offf
Kilo aldıran iyi gelen şeyler neler önerinizi alabilirim
( Lütfen konu dışına cikmayalim direk önerileri alayım )