smsmsm benim kullandığım da bu şekilde. Regl bittigi gece kullanmaya tekrar başlıyorum. Düzenli kullaninca regl de düzene giriyo zaten ve çoğunlukla her ay aynı uzunlukta sürüyor dolayısıyla hapı da her ay aynı süreyle bırakıp tekrar başlıyosunuz. Ilk karışık gelebilor ama alışırsınız ben uzun yıllardır kullanıyorum