Neslimmmmm İlk alışveriş olduğu için deneme amaçlı az ürün aldım ama gayet güzeller boxerların kumaşı pamuk çok güzel ama sepet tutarı 1700 olmuş daha alacaklarım vardı ama bu fiyata biraz zor😀keşke ilkinde alsaydım daha fazla😀
Kuzucukhanim1289 Neslimmmmm hayırlı olsun canım canım bende istiyorum almayı ilk defa ne kadarlık almam gerek ben iki birsey istiyorum 700 kusur tutuyor buna kargo vs kim ödeyecek veya limit ne
Neslimmmmm Kuzucukhanim1289 teşekkür ederim.Benim sipariş verdiğimde minimum sepet tutarı 480 tl idi.benim aldıklarım ve vergi 620 lira tuttu fakat şuan minimum sepet tutarı 1700 oldu vergiyle 2 küsür oluyor kargo ücretsiz sepetinize bakın zaten yazar yanında şu kadarlık daha ürün ekleyin diye.