uykusuzanne__
Benim bebeğim de 10 ay 22 günlük 🤗
İyice yormaya başladı, kahvaltıyı zar zor yer akşam da ne pişirdiysek onu yer. 2 haftadır emekliyor her yeri keşfetme peşinde, sabah erkenden kalkar akşam 8 gibi yatar, saat başı mızırdanır, uyanır, enerjim kalmadı bu aralar 😮💨