baloglummm03 2 bardak sut, 2 yemek kasigi fistik ezmesi,1 yemek kasigi kakao, 2 yemek kasigi sut receli, biraz bal, 1 paket krem santi mikserle biraz kivam alana kadar cirpiyorum. Dondurma kaliplarina dokuyorum, kaselerede dokuyorum, buzluga atiyorum… cok guzel oluyor bence :)