potter34 Prima premuim care 62lisini 1090′dan 925′e Prima premuim care 35lisini 599′dan 508′e aldim. Birde kolsuz atlet,zibin ve sortlarda sari etiket var bir atleti 59,dan 20′ye bir sortu 99′dan 69′a aldim Kitaplarda da 3 al 2 ode var hepsinde
potter34 potter34 faturaya bakip yazdim bayagi indirim var hava biraz iliyinca magazalara gidip bakin ihtiyaciniz varsa
aslhnkrts potter34 zıbınları görmedim ama şort tişört indirimi çok iyiydi ikili takımlar falan akşam üzeri bende zıbın bakmaya gideyim teşekkür ederim 🤩
potter34 aslhnkrts Evet bende bez almaya gittim.indirimlerden haberim yoktu tesadufun en guzeli oldu bugun benim icin 😃
potter34 aslhnkrts Evet bende bez almaya gittim.indirimlerden haberim yoktu tesadufun en guzeli oldu bugun benim icin 😃
aslhnkrts potter34 bende eşimle gittim ya sabah tek olsam mutlaka görüp alırdım o kapıda beklerken elim ayağıma dolaşıyo 😂😂😂