Aydakisiyahkedi Denemek için bunları almıştım elbiselerin kumaşları satene yakın çok beğendiğim söylenemez ama genel olarak fotoğraftaki ile aynı ayakkabıya bayıldım 100 TL’ye falan almış olmam lazım tüy gibi hafif ve çok rahat Güzel bir alışveriş oldu diyebilirim
bana1cocukyetti Aydakisiyahkedi Güle güle kullanın 2 tane sipariş verdim biri dağıtımda biri gümrükte dört gözle bekliyorum valla😂
potter34 Aydakisiyahkedi Gule gule saglikla kullanin ne kadar surede geldi? Benim.siparisim 15 gune yakindir gumrukte.
Aydakisiyahkedi bana1cocukyetti gümrükten çıkar çıkmaz ertesi gün geliyor ama gümrükte çok uzun süre kalmıyor mu gerçekten ya
bana1cocukyetti Aydakisiyahkedi Evet muhtemelen çok sipariş olduğu için gümrük yığınla dolu o yüzden çok uzun sürüyor. Hafta sonuna denk geldiği için cuma gümrükten geçmişti bugün dağıtımda gösteriyor ama içime bugün teslim edilmeyecek diye doğuyor😂 yaklaşık 1 hafta sürdü geçmesi