adel28_ yaa nasip, gerçekten tertemiz dediğim gibi tasinacagim için satıyorum. Kızım da çok bebek arabası seven bı bebek olmadı sayılı binmistir. Yürüme meraklısı 😂 dolap kargo ve komisyonu çok kesiyor o sebepten burdan satarsam ne mutlu iki taraf için hesaplı olur ama satamazsam öyle yapacağım 😊