Postlarıma bakarsanız zaten bebeğim uykudan nefret eden bir bebek doğduğundan beri. 2 aydır tek uyku yapıyor. Son 1 haftadır ne gece ne gündüz uyumuyor. Zaten yanımda memede uyuyor. O halde gece gündüz saatlerce uyutmaya çalışıyorum ama yok. Sabah erkenden kalkıyoruz günde 2 kez saatlerce parktayız ama yok. Ben çevremde hiç böyle bir bebek görmedim. Acaba bir sorunu mu var. Dayanacak gücüm kalmadı tüm gün saatlerce emiyor. Doğduğundan beri aşırı zor bir bebek ama şu son zamanlarda benim iyice psikolojim bozuldu tükendim her anlamda. Her gün sabah akşam ağlıyorum