Elimde daha bandrolü bile daha açılmamış bir kutu lierac var eczaneden almıştım. Hamileliğimde 3 kutu kullandım hiç çatlağım da olmadı. 4 kutu aldığım için biri fazla geldi. Orjinalliğinizden şüpheniz olmasın. Sırf orijinal olmayabilir diye alışveriş sitelerinde daha uygun olmasına rağmen ordan almamıştım. İsteyenlere fiyat konusunda yardımcı olurum.