Allah aşkına bu dönemde normali mi ne olur söyleyin🥺bebeğim 3 ay 1 günlük hep kucakta uykuya dalmaya alıştı🤦🏻♀️maalesef yatırınca kendi uyumuyor ama kucakta uyutup koyunca 45 dk - 1 saat uyurdu ama son 5-6 gündür uyutup yerine koyuyorum bazen 5, en fazla 15 dk içinde pat diye gözlerini açıyor. Şansım varsa gözlerine hemen 1 dk kadar mendil kapatıp pışpış yapıyorum tekrar dalıyor yine bir 10-15 dk vs derken böyle böyle 45 dk ya tamamlamaya çalışıyorum 🙄 yani o uyurken bırakayım bir tuvalete bile gideyim diyemiyorum bari oturmuş olayım diye başında bekleyip sürekli geri uyutmakla uğraşıyorum. Çoğunlukla bu mendil ve pışpış da işe yaramıyor uyanıyor🙄 uyutmazsam mızmızlayıp ağlıyor hep kucak istiyor ben de tekrar 5-10 dk kucakta uyutup geri koyuyorum yine aynı şeyler başa sarıyor çok yoruldum artık. Bu ayla mı alakalı acaba bu uyku bozukluğu Lütfen öyle olsun, olup geçiyor olmasına ihtiyacım var. 🤦🏻♀️