Kızlar adetim tatile gideceğim güne denk geliyor. Adet geciktirici kullanmak istiyorum kızım emiyor 14 aylık sorum olur mu. Bir de hap mı bu ya da iğne mi bir fikrim yok ve bıraktıktan sonra hamilelik de düşünüyorum bir sorun olur mu tecrübeli olanlar var mı