Kızım 3 aylık idrar yolu enfeksiyonu varmış ateşi düşmüyordu tahlil verdik antibiyotik verdi bugün 5. Gün acile gitmiştik ne kadar süre kullanacağımı sormayı unutmuşum normalde 5 gün sonunda bırakılıyor diye biliyorum diğer kızımda öyle yapıyordum bunda da birakmalimiyim ateşi yok zaten boş yere vermek istemiyorum antibiyotik