Dokuzkasimbebesi boyu uzamıyor 2 aydır :( 68 ölçüyor sağlık ocağı bende evde 70 ölçüyorum geçende biri boyu uzamazsa yürümesi biraz sıkıntı olur ne alakaysa
aysebb Dokuzkasimbebesi Geçen ay 8. ay kontrolünde 72 çıkmıştı benim kızımın boyu ama bu genetik değil midir zaten
momysskaan Dokuzkasimbebesi 8 aylıkken 76 cm di canım. Ama eğer sağlığı yerindeyse sıkma canını çünkü genelde genetik oluyor boy kilo vs.
Dalinkids Dokuzkasimbebesi Öncelikle doğum boyu ve kilosu nedir onu da yazsaydınız ayriyetten birden boy atar sakın evham yapmayın sizinde eşinizinde boyu normal korkulcak bişi yok ölçümlerde bazen hatalar oluyor
jalepoyraz Dokuzkasimbebesi oğlum 8aylik kontrolünde 75 çıkmıştı boyu bizimde kilonuz düşük,bence kilo ve boy genetik bı durum çok takmamk lazım canım yurumesiylr ilgili bı sorun olcagini kim söyledi
aysebb Dokuzkasimbebesi Sağlık ocağındaki mezuralarla veya cetvellerle bizim evdekilerde farklı 😂 Bence tam çıkmıyor zaten
Dokuzkasimbebesi Dalinkids doğum boyunu da yanlış ölçtüler hastane kağıdında 50 cm sağlık ocağı 46 hastanede 3 günlükken 47 ölçüldü
jalepoyraz Dokuzkasimbebesi banada hep zayıf diyolar zayıf ama çok şükür sağlığı yerinde kilolu olunca cokmu iyi oluyo diyorum 🙂
Dokuzkasimbebesi jalepoyraz aynen öyle muhtemelen bende ona maruz kalcam eşimin tarafı sürekli niye kilo almıyor niye almıyor …
yasemin1812 Dokuzkasimbebesi Benim kızım da 6.ayında 63 cm çıktı şu an 7 aylık muhtemelen 8 aylıkken sizin bebek kadar olur hatta daha kısa da olabilir ama yürüme ile alakalı olduğunu sanmıyorum
jalepoyraz Dokuzkasimbebesi valla ben o konuda bı kere laf söyledim bı daha ağızlarını acamadilar her doktora kontrole gttimizdr kaç kg olmuş diyolardi sizene arkadaş Allah Allah 😅