Tugbaduru4 Benim kızım şuan 9 aylık. 6 da geçmiştik ek gıdaya. 7 aylık olduğundan beri şu şekilde ilerledim hala öyle. Sabah kalktıktan sonra emzirmiyorum önce kahvaltı yapıyor ne kadar yerse yani önemi yok ama önce kahvaltı yumurta olmazsa olmaz. Ondan sonra uyuyor uyanıyor vs yine çorba, meyve veya yoğurt ondan sonra anne sütü yani öncelik göğüs değil bunu bir ebe tavsiyesi üzerine böyle yaptım faydasını görürsün demişti. Akşam ise yulaflı bebe bisküvili karışım veya yemek her ne vereceksem yine o daha sonra uyumadan önce isterse yine anne sütü. Yani şuan 9 aylığız herşeyi yiyor iştahı güzel sofra yemek olayını kavradı iyice. Ebe bu şekilde ilerle düzenli şekilde 8. aydan sonra rahat edersin yeme sorunu olmaz demişti gerçekten öylede oldu. Önceliğimiz önce sofra