Merhaba anneleeer bebeğim 50 günlük ilk günden meme reddi yaşadığımız için sütümü sağarak veriyorum, ilk zamanlar yetersizdi mama desteği veriyordum o zamanlar kakasını günde 3-4 kere yapıyordu son 1-2 haftadır sütüm yeterli konuma geldiğinden mamayı kestim sadece anne sütüyle besliyorum. Mamayı kestiğimden beri bebişin kabızlık sorunu ile uğraşıyorum yemem gereken ya da yememem gereken şeyler neler olabilir desteğinize ihtiyacım var:(