Bsmdg Aç olduklarından değil benim kızımda göğsümdeydi hep özellikle ilk 2 ay bende öyle düşünüyordum ama öyle değilmiş yani hiç mama falan vermedim. Emzikte vermedim zaten şuan 9 aylık. İlk 3 ay hep göğüste olma isteği çok normal sütten, açlıktan vs olmuyor her çoğu zaman