Ben de evden çalışıyorum, çözümü şöyle bulduk eşimle, o sabahları mesaisini yapıyor ben akşamları, böylelikle kimseden destek almamış oluyoruz. Ama alsaydık da pişman olacağım bir sonucu olacağını düşünmezdim. Siz zaten yanlarındasınız, bakıcı da anneniz, her türlü sevip bağlanacak onlara da, kendinizi üzmeyin, çocuklar gün içinde hiç görmedikleri babalarını akşam nasıl karşılıyorlar büyük bir coşkuyla siz yanındasınız bir de💌