1gunes 23 aylık oğlum geçen hafta bir kerede bıraktı emziğinin ucunu kesin emince hava alacağı için keyif almayacak aapis olmuş at çöpe artık diyin öyle bırakır . 2 oğlumda da aynı işlemi yaptım aynı gün bıraktılar isterse bi iki sefer kestiği emziği ver ama pis oldu hadi çöpe atalım de görsün çöpe gittiğini istedikçe çöpte dersin