assyam Kbrztrk merhaba dış gebelik geçirdim tüpüm alınmadı ama doğuştan yarm rahimli oldgnlm icn tek tüple bebegm var çok şükür
mormenekse12 Kbrztrk dıs gebelikten değil enfeksiyondan sol tüp alındı 3 ay korundum bırakır bırakmaz hamile kaldım.
Asyaveannesi04 Kbrztrk evet doğal yolla oldu ilk çok tedirgin oldum ağlamıştım, doktorum olacağını diğer tüpümün gayet sağlam olduğunu söyledi ve oldu bin şükür🙏🏻 hiiç korkmayın
kadert53 Aşkım çilek sokağa tesettür alışverişi için gidersen elin boş dönersin gitsene Ümraniye’ye 😂 ugze
denizz_moms Ben 👌 iki dış gebelikten sonra sağ tüp alındı hiç çocuğumda yoktu. Ameliyattan sonra 6 ay korundum rahim filmi çektim diğer tüpte sorun çıkmayınca korunmayı bıraktım doğal yolla tedavisiz 6 ay sonra hamileydim 🤲
Asyaveannesi04 Haticemree evet kendi isteğimle bekledim çünkü ev almıştım biraz borcunu yarılamak istedim🌸
Haticemree Asyaveannesi04 teşekkür ederim 🙏 bende Ekim ayında ameliyat olmuştum 6′ya daha iyi kadar bir bekledim ondan snra tekrar denemeye başladım henüz olmadı da o yüzden sormak istedim
Haticemree Asyaveannesi04 evet aslında kendi çevremden de biliyorum kafaya takmamaya çalışıyorum ama ister istemez elimde olmadan çok takılıyorum 😞 hayırlısı inşallah olur kısa zamanda 🙏