Ben malesefki zor uyuyan bebeğimi doğduğundan beri sallayarak uyutuyordum. 14 aylık ve giderek zor uyumaya geceleri bazen 2.3 saat salladığımızı biliyorum gündüzde keza öyle uyku eğitimi düşünmedim hiç zaten çok zor bir çocuk. Kime sorsam al koynuna uyut rahat edersin dedi yaklaşık 2 haftadır aldık yanımıza gerçekten daha uzun daha derin uyuyo yine bi kaç kez uyanıyo ama hemen dalabiliyo ve derin uyuyo belki alışıcak 3.4 yaşına kadar isteyecek ama ona bile razı hala geldik o kadar uykusuz kaldıkki sanki hayat bitmişti bizim için 3 saat sallamaktan bahsediyorum. İşte böyle iyi mi yaptık kötümü bilemiyorum zaman karar verir sizin düşünceleriniz nelerdir. Bu arada bi daha çocuk doğursam asla sallamayı bırak hafif kafası sağa sola bile oynamasın diye çırpınırdım.😁😁