kızlar selam 1 yaşındaki oğlum yaklaşık 3-4 aydır çok sık kaka yapmaya başladı doktora götürdük bi kaç kez takviye probiyotik falan kullandık probiyotik içerken günde 2 kere falan yapıyor ama bitince tekrar çoğalıyor. zaten alt değiştirme anlarımız kriz sürekli kaka temizlemekten ben bile yoruldum aylardır 🥲 kilosu iyi olduğu için doktorlar önemsemiyorlar sizce günde 6-7 kakalı bez normal mi? bazı günler daha fazla