Arkadaşlar bebeğim sürekli anne anne diyor peşimden hiç ayrılmıyor. Gece bile ben yanındaysam uyuyor bir gözü açık değilsem hemen yatakta doğrulup anne diye bağırıyor şu an 17 aylık. Dün saat gece 12 den sabah 4:30 a kadar uyumadık o da ben de ben sallayıp yatagına koyuyorum direk uyanıyo saga dönüp sola dönüp anne diye bağırıyo anlamadım sıcakların da etkisi var heralde çocuk uyuyamadı ama bana aşırı bağlandı normal mi! Geçici mi bu durum hem güzel hem de kötü yani wc ye bile gidemiyorum hemen bağırıyo