Uçak iniş kalkışlarda kulak tıkanıklığını önlemek maksatlı emzirmek veya mamasını vermek deniliyor. Erken dmnemde öyle yaptım ama mesela 18 aylık artık örneğin ben hani kefir veriyorum yine kulakları etkilenmesin diye ve kalkışı müteakip uyuyor hep :) kolaylıklar dilerim çok endişe edilecek bir durum yok aslında..