mavimsi442_ sonrasında kedilerden korkuyorlar,
benim oğlum tedi dit ası ooomam men diyo🤣
Tedirgin olmanızı anlıyorum ben de çok korkmuştum ama kedi kaynaklı bulaş zaten çok zormuş ama olsun önlem alıp aşınızı ihmal etmemek iyi
Ben sonra şöyle düşündüm daha kendilerini tam ifade edemediği dönemdeler, kreşte yada parkta olabilirdi ve ben fark etmeyebilirdim şimdi 3 yıl koruması var☺