Duphaston ilaç kullananlar Selam kızlar doktorum bi önceki adet dönemi için duphaston verdi bana 14 Haziran regl günüm 17 sinde gitmiştim o günden hesaplayıp bana temmuzun 2 sinde kullanmaya başla dedi fakat kardeşimin nişanı için başlayacağım burada olmayacağım doktora gidemem diye şimdi temmuz 10 da tekrar hasta oldum doktora da bunu sormaya gitmek istemedim bu ilaca reglden ne zaman sonra başladınız kullanan varsa bilgi verirseniz çok sevinirim yada benim ne zaman kullanmam gerektiğini hesaplayabilen olursa ?