Nika samsung almada 5 yıllık klima çöp resmen yeni gaz bastırdım yine soğutmuyor, servisi de aşırı boktan hiçbirşey anlamayan asalaklar, muhtemelen klima gaz kaçırıyor bakır boru almam lazım sıfırdan en az 15 bin masraf çıkarıyor, işin kötüsü samsung klimaya yetkili servis harici hiç bi usta bakmıyo çünkü yedek parçasını bulamıyorlarmış