Oğlum 3 ay 7 günlük ama düzeltilmiş olarak 44 gün geri sayıyoruz. Gülmeye başladı, bazen sesli gülüyor bazen sessiz. Yavaş yavaş keyifli olursa ses çıkarmaya da başladı şükür. İnanılmaz derecede salya ve tükürük başladı. Eliyle bir şeyler tutmuyor henüz, ben sıkıştırıyorum eline 😄 yüz üstü durmayı aman aman çok seviyor diyemem ama 4-5 dk duruyor ağlamadan. Göz takibi çok iyi şu son 2 gündür. Sizin yazdıklarınıza bakınca çok şükür prematüre olmasına rağmen sizlerin bebişleriyle aynı şeyleri yapıyor olmasına çok sevindim 🙏🏻