Aşşşırı rahat oğlum 16 aylık ve onda yatıyor yayıla yayıla kendi inip çıkabiliyor çok şükür bi sıkıntı yaşamadık, yatağınızda yataş tan bambu şekilde aldım ve 2 li aldım ki birlikte uyuruz vs diye ama bitık ondan pişmanım çok yüksek… İKEA’nın yatakları çok iğrenç sünger kestir daha iyi ona para vereceğine