Bebeğim 4 aylık küvezde kaldığımız için bebek nörolojısı görecek mr röntgen isterler mi korkuyorum ve kafası hep sağa doğru yatık annem kafası yana yatık boynunda sorun varmı diyor yanı kafam karıştı dikkat ettim duz yatırdığımda bile hafıza saha eğik kafası çocuk doktoruna göstermelimiyim