30 derecelik açıyla emzirmeye çalışın mide baştan aşağıda olsun, karnını doyurduktan sonra gazını mutlaka çıkarın, gazı yokmuş deyip bırakmayın kesinlikle gazı var ve çıkarmam gerekiyor diye düşünün, günde 1 defa 5 damla biogaiga ve 4 defa 7 damla nurse harvey i beraber kullandım 2,5 ay boyunca ve sabah akşam kimyon yağıyla karnına saat yönünde masaj yaptım fakat emdikten yarım saat sonra olacak şekilde masajları yapın kusmasın ve yatmadan öncede acı elma yağı ile ayaklarının altına masaj yaptım, yediklerime çok dikkat ettim, ayaklarımı üşütmedim. Biraz zorlu bir süreç ve 20. gün gibi tavan yapıcak sadece gazı olduğunda tok olduğunu bildiğin halde sustuğu için emzirmeye çalışma en az 2 saat olsun emmelerinin arası. rahatlaması için çarşafta salla, kucağında salla, ağlıyor diye panik olma, 40 günün sonunda rahatlayacak. Elbetteki sonu güzel olan her şey sabır ister emek ister. Çevrenden yardım istemekten çekinme. Şu an bebeğim 3,5 aylık hala geceleri gazla uyanıyor ama ben artık ona uyum sağladım daha güçlü hissediyorum. Yani sadece gaz için değil her şey için zaman gerekir, kendine bunların hepsinin geçmişte kalacağını ve ne kadar sakin olursan bebeğinin o kadar iyi olacağını telkin etmeye çalış. Kolaylıklar diliyorum...