Rengarenk52 aşkım sancım çıktı nts de 3 cm açılma var 2 saatte bir nts izleme yaptılar gondermeyiz dediler ben eve geldim perişan oldum oralarda rezil oldum valla ne hallere geldim serum ve antibiyotik tedavisi yaptılar eve geldim kendimi çok iyi hissediyorum büyük ihtimal yorguktan ağrım vardı birde idrar yolu enfeksiyonundan agriyormua çok fenaydim geçti şimdi