Anlam veremedim 2 gün oraya gittim uykuları hep 3 saatti evde 30 40 dk cumartesı babasıyla ıkısını gönderdim ne mızmızlanmış ne huysuzlanmıs uyumuş da beni görünce başlıyor bağırmaya mızmızlanmaya vallahi sıcakta popo ve don gibiyiz gerçi onlar tuvalette ayrılıyor en azından 😂