BalDoruk Oğlum 1 ay erken doğdu. Gelişimini bir geriden mi takip etmeli? Siz nasıl hesaplıyorsunuz atak zamanlarını erken doğan çocuklarınızda
hifosunannesi BalDoruk benim de 36+0 da doğdu doğması gereken tarihe göre hesaplanıyor diye biliyorum
BalDoruk hifosunannesi ama öyle de saçma olmaz mı hiçbi çocuk doğması gereken zamanda doğmuyor ya önce ya sonra doğuyor nadir tutan.
hifosunannesi BalDoruk aynen saçma ama öyle maalesef ben pek bakmıyorum ama atak falan artık çünkü hiç belli olmuyo