lAmMelodi bebim bebeğimde de hani kayma değil ama ifade edenediimiz bir şey fark ederdik, 6 aylık muayenesini ben 8 ay civarında yaptırdım düşük bir astigmat çıkmıştı ki yaygın vir durummuş. Doktor, genelde 6 ayda geçer, geçmediği durumlarda 6 ay gözlük verir takibe alırız demişti. İkinci 6 ay muayenesind eölçümler nırmaldi ve biz de zaten mnceden fark etmiştik düzeldiğini. Buna benzer bir durum yaşanıyor olabilir beşki randevusunu biraz erkene çekebilirsiniz..