Hunilianne inşallah uzun sürmez çok zor bi süreç ilk takıldığında hemen çıkacak gibi geliyo i, her kontrolde dr iyileşti çıkarabilirsiniz diyecek diye umut ederek gidiyo insan. Ama sonra her seferinde yeni öğrenmişsin gibi üzülüyosun. Umarım kısa sürer ama daha az yıpranmamak ve üzülmemek adına kontrollere çok umutlanmadan gidin bence. Biz en son bu ayın başında gittik dr “ üç ay daha kalması gerekiyor. Ama üç ay sonra çocuğun tamamen iyileşmiş olacak. “ dedi. Yani toplamda altı ay takılı kalmış olacak. Bu arada ne zaman takıldığı da önemli ne kadar erken o kadar ii biz 50 günlükken falan taktık