Daha önce diyet yapmıştım tabi aralarda kaçamaklar oluyordu 1 ay gibi süre de 6 kilo vermiştim 74 den 68 düşmüştüm sonra diyeti bıraktım.
tekrar 70 oldum ve tekrar başlama kararı aldım bugün 3. Günüm ilk hedef 65 sonraki 60
Başka diyette olanlar var mı neler yapiyorsunuz