Poydaz1905 Kızlar elimde temiz cok kullanılmamış bebek arabasi var ikiz almak isteyen olursa fiyat konusalim resim atarim
Poydaz1905 Cigdemkuzeyatasoy Htckckylmz [IMG]https://resmim.net/f/nfi5FS.jpg[/IMG] [IMG]https://resmim.net/f/kvsYDg.jpg[/IMG] [IMG]https://resmim.net/f/4iZoGG.jpg[/IMG Model bundan kızlar
Asya0307 Poydaz1905 benim kızımla doğacak bebeğim arasında 22 ay olacak yani ikiz bebek arabasi mi baston tek bebek arabami arasinda kararsizim 😊 sen ne kadar fiyat dusunuyosun canm
Poydaz1905 Asya0307 canim benimde öyle benimde kizimla oğlum arasinda 16 ay var bende oyle o yuzden almistim 400 . 500 vericem tatlim dusunursen
2Minnosannesi Poydaz1905 Cok iyi olur bu gonderiyi kaydediyim su an butcem yok almak icin. Cok iyi fiyata veriyorsunuz. Elimde olsa kacirmam asla 😊
Esracetiner Canım benimde ikiz bebeklerim var, şuan 37 günlükler ama bebek arabası alıcam yaz için. İnstagramdan yazabilir misin konuşalım? esracetineerr