mavi676_
10.aydan itibaren gündüzleri odasında geceleri yanımızda park yatakta yatırdım.
1 yaşından itibaren de tamamen odasına geçti.10 gün kadar yanında uyudum sonra kendisi uyudu.
Emmiyor yalnız uyanmıyor gece yani
Ne gibi pişmanlıklar yaşamışlar acaba