Sorum başlıkta kızlar ve sonuç aldınız mı
inci86 bana gittigim merkez emziriyorsaniz yapamayiz demişlerdi
inci86 bende gidecektim ama hormonlar daha oturmamıştır 6. Aydan sonra yapalım dediler
Üste çıksın
Ben gidiyorum
meyra9 heryeriniz den mi sonuç aldınız mı
crybaby anladım benimki 8 aylık gitsem olur mu acaba
@“AselBebekveAnnesi”#p31920942anladım benimki 8 aylık
inci86 ben 6 aylıkken gitmiştim. Şu an 13 aylık gayet iyi sonuç alıyorum
inci86 bence bi doktora danışın yine bişey olscağını sanmıyorum ama
meyra9 anladım bende gitmek istiyorum ama caiz değil diyorlar ya kararsız kaldım