Bizimkinde de koku hariç hem az yapıyordu hem baya sapsarı çıkıyordu. Doktor bol bol su ver dedi. Terden dolayı çişi azaliyormus mesela iki hafta yaylaya gitmiştim ailemin yanına , orda normale dönmüştü dolu dolu alıyordum bezlerini. Eve dönünce yine azaldı.