Bilen bilir kaç gündür post açıyorum ikişer gün arayla kan verdim ilkinde 17 daha sonrasında da 8 çıktı normalde katlanarak artması lazım ama doktor bana büyük ihtimalle ya kanamayla atarsın yada kimyasal gebelik dedi ,zaten kese vesaire hiçbirşey görünmüyor varsa da daha çok yeni ama düşük yada kimyasaldır dedi ,ben bugün tekrar sağlık ocağına kan verdim acaba tamamen düşmüşmü diye ,inşallah düşmüştür, çocuğum daha küçük ve ben buna hazır değilim ,sizce yeniden yükselme gibi birşey olabilir mi yoksa düşer mi artık, dün sancılı bir şekilde yoğun kanamam oldu sanırım dün düştü ama yinede terddütteyim başına gelen var mı