Violeta22 biz biraz araştırdık araba için özellikle. Bizce çok da avantajı yok üstelik mağdur olmaya da açık tarafları var. Dolandırma anlamında demiyorum para değeri kaybı, zaman kaybı açısından. Herşeyin fiyatı aniden değişiyor. Biz gidip Fiat bayiden sıfır fiorino aldık bunun yerine. Hiç tarzımız bir araba değil ama en azından almış olduk bu tarz şeylere bakabilirsiniz. Faizsiz kredi de veriyorlar belli limite kadar.